Jaarverslag bewonersraad 2023

Geplaatst op

De bewonersraadleden zijn huurders van Elan Wonen. Zij zijn adviseur van het bestuur van Elan Wonen en hebben invloed op de beleidsvorming. De leden worden vroegtijdig betrokken bij relevante beleidsvormings- en besluitvormingsprocessen.

Lees hier het jaarverslag van de bewonersraad

Jaarvergadering

Op donderdag 18 januari 2024 organiseerde de bewonersraad een jaarvergadering. Tijdens deze vergadering wilden de leden andere huurders meer vertellen over hun activiteiten van het afgelopen jaar. Er is een oproep gedaan in het bewonersblad dat begin december is verschenen. Door te weinig aanmeldingen en last minute afzeggingen heeft de bewonersraad helaas vergadering moeten annuleren.

Deel dit nieuws

Overig nieuws

Zaterdag 13 april is het tegelwipdag!

Op zaterdag 13 april kunt u tussen 10.00 en 14.00 uur uw tegels in zand omruilen voor planten. Er zijn verschillende ruilpunten in Haarlem waar u uw tegels en zand kunt inleveren.

Woont u in een flat? Vanaf 1 april betaalt u een hoger voorschotbedrag

Woont u in een gebouw met een algemene ruimte, lift en verlichting? Dan betaalt u iedere maand een voorschotbedrag voor de stroom en het gas wat hiervoor wordt gebruikt. Ons contract voor stroom en gas liep af en wij hebben een nieuwe overeenkomst afgesloten. Helaas zijn de prijzen de afgelopen jaren gestegen en hebben wij een contract met een hogere prijs moeten afsluiten. Om deze reden wordt het voorschotbedrag vanaf 1 april verhoogd voor bewoners in een flat.

Elan Wonen koopt 114 sociale huurappartementen in HIGH5

PERSBERICHT | Elan Wonen heeft van ontwikkelcombinatie Hoorne Vastgoed/HBB Groep 114 sociale huurappartementen gekocht in nieuwbouwproject HIGH5 in Haarlem. Naast het sluiten van de koopovereenkomst zijn door HBB Groep en Elan Wonen ook de handtekeningen gezet onder de realisatieovereenkomst. Naar verwachting start HBB Groep eind dit jaar met de bouw en worden de woningen begin 2027 opgeleverd.