Reparatieverzoek indienen?
Klik op de knop om een reparatieverzoek in te dienen.
Natuurlijk kunt u tijdens onze openingstijden bellen naar onze Klantenservice op (023) 515 98 59. We zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08.30 tot 16.30 uur en op vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur.
Spoedeisend reparatieverzoek
Heeft u een reparatieverzoek dat niet kan wachten? Zoals bij waterschade, een gebroken raam of een gaslek? Dan kunt u ons 24 uur per dag bellen op (023) 515 98 59. Buiten onze openingstijden wordt u automatisch doorverbonden met onze meldkamer.
Technische vraag
Heeft u een algemene technische vraag? Bel dan met onze Klantenservice op (023) 515 98 59. Bij de Klantenservice kunt u ook vragen stellen over klussen in en om uw woning.
Storing aan uw cv-ketel
Is de waterdruk in uw cv-ketel gedaald tot onder 1,0 bar? Dan moet uw cv-ketel worden bijgevuld. Hiervoor heeft u een serviceabonnement bij Elan Wonen nodig. Deze kunt u via deze pagina aanvragen. Vervolgens ontvangt u van ons een folder en aanmeldformulier om voor € 3,88 per maand het serviceabonnement in te laten gaan. Onze onderhoudsmonteur komt dan bij u langs en vult uw cv-ketel bij.
Is er een andere storing aan de cv-ketel die eigendom is van Elan Wonen? Dan kunt u direct contact opnemen met de installateur. Kijk hiervoor op de sticker op de cv-ketel.
Verstopping riolering
Het hangt van uw postcode af met welk bedrijf u voor een verstopt riool kunt bellen.
Postcode 2035 CZ t/m 2105 XW: bel met firma Beck op (023) 525 74 54.
Let op: heeft u een van de volgende postcodes?
2035 BA / EB / EC / ED / EE / TL of
2037 PD / PE / PG / PH / PJ / RS / RT / RW
Of staat uw postcode er niet bij? Bel dan De Bie op(023) 539 70 30.